FLORIDA den druhý

• Najeto: 89,3 mil
  • Délka jízdy: 1 hodina 53 minut
  • Co jsme viděly: Miami, Sunny island Beach, outlety

No, a tak nás druhý den ráno čekala změna plánu. Musely jsme oželit spoustu míst a místo toho jsme jely autem hodinu a půl zpět až za letiště, kde nám paní vrátila bundu i s objektivy. Alespoň jsme si tedy nakoupily v obchodě zásoby a šly si na chvíli sednou v Miami na pláž, kde jsme se kochaly oceánem no a samozřejmě překopávaly plán. Vyhodily jsme návštěvu Everglades a jejich aligátory.

Místo toho jsme sedly do auta a jely dál na jih. Čekala nás dlouhá jízda autem po úzkém pruhu silnice, kterou z obou stran lemuje oceán. Ten den jsme opravdu hodně času strávily v autě, když se nám po cestě něco líbilo, zastavily jsme tam, prošly se a zase jely dál.

K večeru jsme pak dorazily do Marathonu, kde jsme si na bookingu koupily ubytování. Ubytovaly jsme se, umyly a vyrazily jsme se podívat po velkém hotelovém komplexu a do okolních obchodů. Tak jsem objevila kouzlo obchodu Dolar three, tedy obchodu, kde je vše do 3 dolarů.

Koupily jsme si jídlo na večeři a po naší tradiční instagramové hodince (tedy hodině, kdy každá trávíme tvořením stories atd.) jsme šly spát.